What is your current skincare?

Monday, November 11, 2013

Assalamualaikum!


Aku rasa aku patut stop baca review pasal beauty & patut stop langgan beauty box sebab sekarang aku dah konfius nak guna produk apa. HAHA! Banyak dah yang aku baca pasal review produk skincare. Tapi yelah, lain orang lain kondisi kulit diorang kan. Setakat ni ada beberapa range brand produk yang aku dah aim and dah shortlistkan tapi still konfius nak pilih produk yang mana satu and brand apa. HUHU



Kulit aku ni jenis combination rasanya, sebab get oily kat area T-zone. Ada blemishes jugak, merah merah bila kena panas, itulah susah bila kulit cerah ni kan. ada pores jugak grrrrr. So aku macam biasa, impikan kulit halus mulus takde pores, licin warna pun sekata. Licin macam kulit telur. gittewww





ESTEE LAUDER. Tak banyak sangat aku jumpa review pasal skincare brand Estee Lauder ni. Tapi aku berminatlah nak try produk dia, sebab macam menarik and best jugak. Aku dengar night krim dia best. 













SKII. Banyak jugak aku baca review pasal SK II ni. Banyak positive feedback. Negative feedback nya cuma bila orang yang try tu takde efek apa-apa kat muka dia and duit kopak sebab harga mahal. HAHA! Tapi rasa macam nak try ni gak. hihi




OLAY REGENERIST. Sesuai ke orang umur awal 20-an macam aku guna Olay Regenerist ni? Tapi produk ni macam best.





THE BODY SHOP. Antara best seller skincare dari The Body Shop kan, aku baca review produk ni macam best jugak and siap cakap susah nak jumpa sebab selalu sold out. wahhhh. Menarik!






So, korang ada tak skincare product yang korang nak suggestkan kat aku? Aku sedang konfius ni. HAHA!



Thank you. 

xoxo, LOVE



1 comments:

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut gugur

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana