Review : Shiseido Ma Cherie Moisture Shampoo & Conditioner

Thursday, October 31, 2013

Assalamualaikum!



Hari ni aku nak review satu lagi produk yang aku dapat dari dalam box wonderbox . Hamboi, banyak betul barang dapatkan. Apa lagi, korang click lah link wonderbox tu and subscribe sekarang. Berbaloi-baloi. hehe.




SHISEIDO Ma Cherie 




SHISEIDO Ma Cherie



Ini antara produk yang aku akan katakan NO bila nak membeli yang normal size dia. Dalam wonderbox tu aku dapat dua packet satu moisture shampoo dia and lagi satu moisture conditionernya. Yela, barang dapat free kan, so try jela. cewahhh.




Pros: Tekstur sama je macam syampu lain, packaging color pink memang menarik hati. hehe
Cons: Bau dia yang kuat sangat and tak menyenangkan hidung aku. Bau macam ubat batuk yang cair tu. (ewwww. tak minat). Harga kalau normal size dia aku rasa mahal jugaklah.




So, ini bukan pilihan aku untuk membelinya. Sebab dah biasa pakai syampu jenama DOVE kan, so aku stick dengan syampu DOVE je lah. hehe.




Ini adalah pandangan dan pendapat peribadi aku.Entry ini bukan entry berbayar, sebab takde siapa pun nak bayar kat aku. Haha. Tapi kalau ada yang nak aku review produk, boleh lah contact aku occay. Di alu-alukan. 


xoxo, LOVE










2 comments:

Scha Nazri said...

Bestnyaa dpaat free! Hehe

MizzDayana said...

@ Scha Nazri : awak pun boleh dapat jugak. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana