RINDU

Monday, August 5, 2013

Assalamualaikum!



Ini sebenarnya cerita awal bulan Ramadhan haritu. Weekend first Ramadhan balik rumah family aku, berbuka sama-sama satu family. Abah, mama, Amy, Apy, aku and husband semua. Family aku kecik je. Family husband aku besar, adik beradik dia ramai. hihi. Even family aku kecik, tapi meriah. Apa yang meriah? Makanan yang meriah. haha. Makanan macam ramai gila tu kat rumah. haha.



Ayam golek, ayam percik, ikan patin masak lemak tempoyak, kerabu pucuk ubi, sup tulang, sayur, kuih muih, air. ahhhhh. Macam macam. haha




Part paling kelakar bila husband aku kena usik dengan kucing aku. Husband aku ni geli sikit dengan kucing, seram seram kucing lah konon. Yang si kucing aku tu pulak gatal betul suka ngusik husband aku. Makanan mintak kat husband aku, pegang kaki husband aku, nak naik atas peha husband aku. Haishhh. kelakar. Stress gak rasa bila kucing tu asyik kacau husband aku, and yang husband aku tu pulak cuit cuit aku je suruh halau. hahaha.




occay. Rindu family aku. 




xoxo, LOVE

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana