Rindu kamu wahai sahabat

Wednesday, February 1, 2012

Assalamualaikum!






1 February 2012, berharap permulaan yang baik dalam bulan kedua tahun dua ribu dua belas. InsyaAllah.




Aku ada seorang sahabat ni (tak perlulah aku sebutkan nama dan jantinanya kan). Kami mula berkenalan dengan cara yang unik sekali. Semakin hari semakin rapat, semakin hari semakin akrab. We share foods, we share knowledge, we share time together and etc. Sama satu saat aku tak boleh hidup tanpa dia. 




Tapi nak buat macam mana kan. Lumrah hidup, kadang-kadang kita perlu bersendiri, ada ruang hidup sendiri. Sampai satu saat, aku rasa aku boleh hidup sendiri tanpa sahabat aku ni. Yeah! i can live on my own. Tapi bila sunyi aku ingat dia jugak. Ingat suka duka sama-sama, ingat masa gila-gila bersama semua.




Manusia, biasalah ego. Rasa macam boleh je buat sendiri. Sampai satu tahap bila dah nak rasa kehilangan, time tu lah tercari-cari . Macam mana kalau yang dicari tu dah beralih arah dan hilang dari dalam hidup ni? tak ke menyesal kan. Dalam hal aku ni, aku dapat happy ending. Win win situation lah omputih cakap. hihi




Dear friends, best friends, best friends forever, I LOVE YOU VERY STRONG!

Sumber : Tumblr



p/s : sayangi lah mereka sebelum anda kehilangan mereka. Hargailah setiap detik bersama. 


xoxo, ddy

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana