Katakan tidak pada lipas!

Sunday, January 22, 2012






Lipas adalah haiwan yang paling menyeramkan. Taknak tengok lipas lagi. Lipas boleh kejar orang. ewwwwwwww. Macam mana lah ada orang boleh makan lipas. Geli tahu tak. Grrrrrrrr.



Apa cerita anda semua yang ada kaitan dengan lipas? Pasti menyeramkan kan. Kongsikan lah. :)


Xoxo, ddy

5 comments:

Ezy Chiaki said...

mmg geli pon ngn lipas ni..
huhukk

amy azuha said...

x suke lipas! sbb dia ske merayap, kaki dia geli bau busukk eiii...boleh trauma kalau dia merayap2 masuk dalam bju yucks haha

MizzDayana said...

@ Ezy : geliiiii.

MizzDayana said...

@ amy : nampak lipas dari jaoh pun da rasa geli2 dah. hahahha

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ya allah kalau ada org buat mcm ni untuk wani pon takkan jatuh hati langsung..memang geli sangatt =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana