Bubur segera. Ringkas dan mudah.

Wednesday, January 18, 2012

Assalamualaikum!




Al-maklumlah kan, sekarang gigi dah penuh besi (braces) so i dah macam tak berapa nak selera makan macam-macam. (Padahal pizza, KFC, chicken chop semua bedal je. hehehe.) Untuk alternatif yang mudah, ringkas dan cepat. Makanya i pun makan lah sesuatu yang mudah dibeli di kedai dan mudah dimasak. 




And taraaaaaaaaaaaa......




KNORR INSTANT PORRIDGE 
Knorr Instant Porridge (Shrimp)


Malas makan mee instant, so makan lah instant porridge kan. Lagi cepat di sediakan dan mudah dihadam. Hehe. Memandangkan kat Perlis ni takde Mekdi, so terpaksa lah makan instant porridge ni je. Kalau ade Mekdi, mesti dapat makan Mekdi punya porridge kan. Lagi sedappp. So, layankan je lah ye.


Instant porridge ni boleh didapati di pasaraya berhampiran dengan anda. Dengan harga yang berpatutan, RM 2.20 je. Lagi pun ni yang baru punye, yang baru keluar iklan kat tv tu haaa. hehehe. So, ape lagi. Pergi lah dapatkan di pasaran ya. HEHEHE.



xoxo, ddy

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana