Bergaya ala-ala Paris Hilton

Saturday, October 8, 2011

Assalamualaikum!




Ape lah nak Paris-Paris Hilton sangat ni kan. memandangkan sekarang ni i berada dalam keadaan di mana memerlukan penggunaan cermin lagi-lagi ketika selepas makan. Mane taknye, nak tengok kat gigi ade benda terselit ke takkan. So, terpaksa lah menyediakan lebih daripada satu cermin dalam penggunaan seharian.


Cermin Paris Hilton


Haaaa. Ni lah cermin Paris Hilton i tu. Setiap hari mesti bawak punye. Kalau tak bawak, memang jadi tak tentu arah lah risau pasal gigi kot-kot ade terselit-selit. HAHAHA


p/s : baru lah rasa glamour sikit kan. Padahal tengok gigi je pun kan. HAHAHA

xoxo, ddy

4 comments:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

Peh! Parisssssss seh :DD

bella hamzah said...

cantik cermin tu... suka!

ohh ddy said...

@ SBS : haruslah paris. HAHAHAHA

ohh ddy said...

@ Bella : Cantek kan! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana