Lagi sebulan je lagi.

Wednesday, August 10, 2011

Assalamualaikum!


Tak payah nak seksaited excited sangatlah. Biasa lepas raya orang berebut-rebut bertunang lah, nikah lah kan, kahwen lah kan. So, i ni pulak tiada kaitan dengan segala semua tu ya. Ada sesuatu yang menarik akan menjadi selepas raya. Dalam sebulan lagi jadik lah benda ni. Ape ek? Suprise! hahahaah :D




p/s : saja nak bagi suspen kat u olss semua!
Rasa macam nak keluarkan kereta baru lagi ni. hehehe. :D


notakakitangandanmulut: after raya always be my favorite time, coz selalu dapat suprise. hehehe :D


Thank you for reading!
xoxo, ddy

4 comments:

pena rozie said...

aik... kuat berahsia nampak.

ohh ddy said...

@ pena : misteri. hehehheheh. tunggu. :D

FizaFizz said...

bezday die leteww~~ ;P

ohh ddy said...

@ fiza : bukan. bukan. time tu befday tak sampai lagi. heeeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana