Underdog

Friday, July 15, 2011

Assalamualaikum!


Dimulakan dulu dengan maksud UNDERDOG ya.


WIKIPEDIA : (competition) a participant in a fight, conflict, or game who is not expected to win


e-kamus : orang yang tertindas, orang tertekan


Hari ni let's reveal the truth. Actually i lebih preferred and setuju dengan maksud underdog yang pertama tu. Yang second tu macam terlebih kejam lah pulakkan. Sebab bagi i orang jenis yang underdog ni tak suka menunjuk-nunjuk dan lebih suka merendah diri. Rendah diri itu sifat yang disenangi. :D


Sebab i ni orang yang jenis suka jadi yang underdog je. Tak payah nak terlalu menonjol. Tak payah nak berlebih-lebihan. Kita relaks, cool and chill je. Because i have the perfect life for myself. I just live my own life with my own way. 


I tak rasa orang yang jenis underdog ni loser gyla. Sebab orang yang jenis underdog ada potensinya tersendiri. So, tak payah nak judge orang lain ya. Biarkan mereka dengan hidup mereka. Biarkan mereka bahagia. Chill!


I rawkk my own life. Yeahh!


P/s : Prinsip hidup i mudah je. "Aku tak kacau hidup kau, kau jangan kacau hidup aku. Aku tak sebok-sebok pasal hal kau, kau jangan dok nak sebok hal aku"


Thank you for reading!


xoxo, ddy

6 comments:

CikHaniBhulat said...

sokong ur prinsip hidup...

..hizamirahim.. said...

underdog la best.
orang tak perasan.
diam2 ubi berisi.
:)

hamzah ian said...

aku sokong gak.. hehe

ohh ddy said...

@ cik hani : nice and simple kan. :)

ohh ddy said...

@ hizam : diam2 ubi berisi kan. :)

ohh ddy said...

@ hamzah : sokong! undi lah! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana