Sedapnya lemang woi.!

Friday, July 22, 2011

Assalamualaikum!


Woyh. Tiba-tiba teringat pasal raya pulak. Padahal Ramadhan pun belum sampai lagi, tapi dah berangan nak rak pasal raya pulak dah kan. Semoga angan-angan menjadi impian lah kan. I suka hari raya sebab boleh makan di siang hari, dapat pakai baju raya baru, dapat kasut baru, dapat jumpa saudara mara, dapat mohon maaf semua. Kadang-kadang dapat duit raya. Tapi sekarang dah besar dah tak dapat dah duit raya. whoaaa!


Sebenarnya i berangan pasal makanan time hari raya tu lah. I terbayang LEMAAAANGGG! Wah. semangat nak lemang ni. Tak pernah pun bakar or buat lemang sendiri. Setiap tahun cuma orang bagi je. Tup-tup ada je kat atas meja makan tu. So, bedal je lah! hahahaha!


Banyaknye lemang! Yummy!

Lemang. Lemang. Lemang.


p/s : nak nikmati makanan semua ni. Lepas raya, kita diet ya. hahahha! :D

Thank you for reading!

xoxo, ddy

2 comments:

Eyda Dania said...

ala...sedapnye...lmbt lgi la nk mkn lemang ni..

Dayana Nasir said...

terus rasa tak sabar nak raya !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana