Macam mana nak nampak kurus dengan baju berbelang melintang?

Wednesday, June 22, 2011

Assalamualaikum!


Tiba-tiba tengok-tengok picture pakai baju belang melintang ni rasa macam nampak kurus je. Bhahaha!




Sebenarnya bukan nak bagi tips pun. I cuma nak cakap yang i dalam gambar kat atas tu pakai baju belang-belang melintang ni nampak macam kurus lah pulak kan. Biasanya kalau baju belang-belang melintang ni sinonimnya akan nampak badan lebih gemuk dan berisi. Tapi i rasa, i dalam picture tu nampak kurus je kan. Hahahhaha! Perasan! Padahal baru first time nampak kuwus. :D


So, jom share tips. Macam mana nak berpakaian dan berfesyen yang boleh menampakkan tubuh badan lebih kurus walaupun dah kurus. hahhaha!


p/s : i nak tips, bukan i nak bagi tips. hehehhe




Thank you for reading!
xoxo, ddy

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana