Bibir senjata wanita. Apa cerita di sebaliknya?

Sunday, June 12, 2011

Assalamualaikum!


Bibir yang cantek selalu mendapat perhatian kan. Paling mudah bila kita tengok sorang artis ni. Bukan meletup pasal filem atau drama dia.  Tapi meletup and fofular sebab bibir yang dia miliki. Siapa orang tu? Mesti lah si Kilafairy ni kan. Bibir dah macam Angelina Colie Jolie ni.


Muka dah ada iras-iras Angelina Jolie dah.

Bibir dia je yang tersembul keluar. Kalau tak sebab cocok, mesti sebab bibir kena gigit dengan semut malam tadi kan. :D

Tapi bibir tu milik individu kan. Ada yang suka menonjol, ada jugak yang suka biasa-biasa je and ada jugak yang tak suka menonjol-nonjol. Jom kita tengok personaliti seseorang melalui warna lipstik yang digunakan oleh seseorang. :)

PERSONALITI DI SEBALIK WARNA LIPSTIK

@ Lip gloss je.
Individu ni seorang yang simple je. Dia tak suka kusut-kusut, dia tak suka leceh-leceh. Hehehe

@ Warna coklat.
Neutral. Tak suka menonjolkan diri. Malas nak havoc-havoc menonjol sana-sini. Tapi kira berani jugaklah kan, sebab bukan selalu pun mawu pakai lipstik warna coklat kan.

@ Warna merah
Dia seorang yang berkeyakinan tinggi. Suka menonjol dan menarik perhatian orang lain. Wah, yakin betulkan. hehehe

@ Warna pink berkilat.
Uhhhhh. Sexy u. Selalu mempesonakan orang lain. Ada sifat romantik dan penyayang. ( i nak pakai lipstik warna ni lah selalu. hehehehe)

Haaaaaaaa. Kalau warna-warna macam ni pulak apa maksudnya kan? hehehe. I tak sempat nak reka lah ape maksudnya pakai lipstik warna ni. :D

Jadi, apa warna lipstik pilihan anda?



Thank you for reading!

xoxo, ddy







2 comments:

Nur Zaheera said...

huhu. saya pakai lip gloss je d: ahha ! great info =')

ohh ddy said...

@ zaheera : tq. Hope membantu u. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana