Gelanggang Maharaja Lawak Semakin Menunjukkan Belang!

Wednesday, May 4, 2011

Assalamualaikum!


Actually last week dari hari Jumaat sampai ke hari Isnin aku menapak kat KL. yela, cuti lama sikit kan sebab hari pekerja. So, ape lagi keluar lah jalan-jalan carik pasal. Dijadikan cerita malam Jumaat kami beramai-ramai geraklah ke FINAS sebab nak tengok Maharaja Lawak. So, ni first time lah aku datang nak tengok Maharaja Lawak ni. Al-maklum lah kan, Paris-KL jaoh bangat sihhh.


MAHARAJA LAWAK!

Sorry sebab aku rasa kolot gyla sebab tak tawu langsung pasal perkembangan industri hiburan kat Malaysia ni. Nak harap gosip-gosip kat Melodi and OhhBulan memang tak cukuplah kan. Kalau korang nak tawu, sejak aku datang Paris neh, aku dah lama gyla tak shopping and dah lama tak tengok wayang. Loser gyla! hahahaha!

Malam tu, kira minggu ke-5 lah aku pergi kan. waktu tu Jihan yang tersingkir. So, sekarang aku nak cerita group or individu yang mana aku suka lah kan. kira favorite aku malam tu lah kan. malam before or after tu aku tak tawu lah pulakkan. hehehe


JOZAN
Macam biasalah kan, semua orang macam suka si Jozan ni je. aku pun suka jugak. tapi malam tu aku rasa diorang ni lawak-lawak lah jugak. oke seronok. but aku expect more lah dari diorang. hope after this diorang dapat buat lagi best-best and best lah kan. :)


NABIL
Berpaksikan telinga capang nya, malam tu nabil super cool and best. dia jadi macam Detektif Conan. Alih suara and sangat cute. Very kreatif. aku suke perkembangan otak si Nabil ni ha. sangat kreatif. Tapi bila teringat kontroversi chomolot die tu, cam tak suka die lah pulak kan. heheh. ALL THE BEST!


JAMBU
Pehhhh! ini lagilah aku menyampah sioottt. dah lah pakai baju warna PINK. aku suka PINK. hehe. menyampah sebab tak boleh berenti gelak. gelak-gelak-gelak-gelak. Betol lah boyfriend aku cakap si Jambu ni kelakar. Kelakar dowhhhhh. hahahhaha! dengan muka bersahaja buat lawak memang nak kena pelempang je ni. hahahha! KEEP IT UP! ALL THE BEST!


Itu sahajalah yang aku nak cerita neh. Pehhh. dah macam sesi pengkritik tu pulak lah kan. Btw ni from my point of view. yela, kang tiba-tiba ade peminat-peminat diorang ni serang aku kan, mampuihhhh. hahhahah!


P/s : Agak-agak siape ah Maharaja Lawak musim ni ah? ce teka. ce teka. ce teka. hehehe

Thank You For Reading!

Xoxo, ddy.



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana