Segmen Review!

Thursday, April 21, 2011

Assalamualaikum!

Hai kawan-kawan. jom. jom. jom.

Jom! Jom cukup kan follower aku jadi 1000 dan lebih-lebih jom.

So, after that aku rasa nak wujud kan lagi satu segmen lah. Segmen me'review' blog-blog yang ade tinggalkan jejak kat blog aku ni. Segmen ni akan berjalan selepas follower aku mencecah 1000 lah ye.

so, mari-mari kita pakat ramai-ramai follow aku. hehehe.



Rajin-rajinlah korang tinggal kan komen and jejak kat mana-mana entry aku. and bagitaw lah sekali yang korang mau di review oleh aku. dengan itu boleh lah aku menjejaki korang-korang semua ya. Wahhhh. Best kan aku ni. heheh


Itu sahaja.

Jom tengok segmen Reveal The Truth :



Thank You For Reading!

xoxo, ddy.

3 comments:

sayanakhiburan said...

dd... aku nak kena review gak... hahaha... tak review aku, aku rampas pakwe hg... hahaha

Mizz Dayana said...

@ Pon : hang gedikkk nooooo. hang tu laki. bf aku laki gak. hahahha!

bagi sebab, nape aku kena review blog hang. hahhahah

Dayana AZ said...

tak sabo ni nk join :D haha cepat2 smpai 1000! ;)

btw, dayana nk jmput mizz dayana join lucky draw :D silalah ye heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana