Sambungan Kisah Kontroversi Kelmarin.

Friday, April 22, 2011

Assalamualaikum!


Ini kisah bikin kontroversi.


Kalau korang tak tawu pasal kisah ni lagi. sila baca entry bikin kontroversi ni dulu. hehehe


Jom kita sambung cerita.


Di keheningan petang yang panas terik nih, aku dengan liarnya telah menjadi mamarazi mencari-cari material. tiba-tiba aku ternampak sesuatu yang aneh. sesuatu yang berbelang-belang. aku amati, ini bukan kuda belang, ini juga bukan hidung belang. tapi ini stokin belang-belang. hahaha!


Hamaigad!!! stokin belang-belang yang bikin kontroversi tu. aku pun snap lah picture tuh. owhhh. anda sangat konfiden ya menjemur stokin belang-belang anda di tangga luar office anda. hahaha! kelakar amat! hahhaahhaha


Taraaaaaaaaaa. ini dia si belang-belang. hahaha!

P/s : pemilik stokin belang-belang berjari-jari jejari ni adalah seorang lelaki ya. hahahha!

Puas gelak dah. hahaha!

Thank you for reading!

xoxo, ddy.

1 comments:

QUEENPINK said...

salam.

jemput join ga.

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana