Saket pewwottt aka stomachache.

Monday, April 25, 2011

Assalamualaikum!

Salam buat kekasih hati. hehehe. Oke. oke. hari nih aku nak share pasal masalah perot yang kadang-kadang melanda aku ni.

Sebenarnya nak cakap perot aku ni sensitif sangat tak lah sangat sebab aku boleh je makan ape sahaja yang aku hadap kecuali benda-benda yang aku tak makan lah yerkk. kadang-kadang aku ni memilih jugak lah bila nak makan. benda-benda yang aku tak makan tu sebenarnya banyak lah jugak. haiyooo. saya suka makan makanan mahal sahaja! (ayat nak poyo)hahahahah!


So kadang-kadang tu bila ada masalah perot yang menyebabkan aku terpaksa keluar masuk toilet sampai dua tiga kali dalam sehari dan perkara tuh berlanjutan selama 3-4 hari tu merupakan perkara pelik buat perut aku lah kan. penat wooooo keluar masuk toilet. huhuhu


GAVISCON banyak membantu!


Kalau normal setiap hari tuh memang aku wajiblah kan masuk toilet membuang setiap pagi. if satu hari membuang sampai 3-4 kali tu memang pelik lah. kalau makan lambat pun sure perut masuk angin. saket sangat perut nih nanti.

So, ape lagi. aku akan dapatkan GAVISCON lah kat Watson or Guardian dengan harga RM 1.90 sepaket kecil. dia dalam berbentuk cecair, sedut satu teguk jek teros telan. rasa dia best tak best sangat lah, tapi lagi oke lah daripada rasa ubat batuk yang pekat rasa pelik tuh. wekkk. wekkk...


GAVISCON!

So, aku suggestkan lah kepada yang mengalami masalah perut tuh. selain dapat kan ENO ke, baek makan ni lagi. lagi cepat berkesan. serius!


P/s : Give me ur feedback ya. :)

Thank you for reading!

xoxo, ddy.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana