Nak Cincin Tunang Macam Ni Ke Tak Weyyhhh?

Thursday, April 21, 2011

Assalamualaikum!


Besau nauuuuuuu... (credit)

Hah. Ape lagi. sesape yang agak-agak dah nak tunang or nak kahwen tu boleh lah dapatkan cincin 18 karat yang Putera William bagi kat Kate Middleton tuh. Hamaigadddd. 1.23 juta kot neh. Aku pun rasa boifren aku tak mau bagi kat aku macam ni pun. hahaha!

Aku cukuplah dapat cincin silver neh. Tu pun dah patah. hehehe

Ini cincin yang currently aku pakai. hehehe. Janganlah patah lagi. kikiki


So, memang untunglah boifren aku dapat aku kan. aku ni bukan mata emas pun, so tak berapa nak berminat lagi lah dengan barang-barang kemas pun. umur aku pun baru setahun jagung. aku suka main permainan jekkkk. aku suka benda yang cute-cute je. hihihi.


Thank You For Reading!

xoxo, ddy.

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

cincin tu lwawa tp dh glamor sgt haha..saya dh siap follow.tq sbb mai blog saya.

cik teynteyn said...

hai dayana ,
kite pon tak wape suke emas. tp kalo dpt tuu pakai jugak.

haha.

i be ur 1000th follower

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana