Makan Chicken Chop Tak Habis. Saya Nak Keluar Makan Dengan Boyfriend Saya!

Tuesday, April 26, 2011

Assalamualaikum!


Baru-baru neh sebelum time gaji masuk aku adelah pergi melantak chicken chop. aku tawu, time tuh suntuk-suntuk jek semua orang poket dah kering. aku pulak relax jekk pergi makan chicken chop. hehe. orang lain dokk makan maggie jekk kat rumah. hahahha! Mentang-mentanglah poket aku penuh duit, aku pun pergi lah melantak chicken chop. hehehe


Chicken chop tak habes!

So, at this time bila makan chicken chop tak habes neh teringatlah sama boifren aku. sebab bila aku tak habes makan jeh mesti si boifren aku neh marah sebab tak habes makan. die mesti bebel-bebel sebab aku tak habes makan. tapi bile at last aku merajuk-merajuk die pun mengalah lah kan, die yang tolong habes kan chicken chop aku neh. hehehehehe

And now, aku rindu sama kau lah wahai kekasih hati. 

I MISS YOU!


p/s : Hey. semalam makan chicken chop dengan bf i. :)

Thank You For Reading!

xoxo, ddy.

2 comments:

SM Banjamin said...

kire romantik la ni.. hehehe suker..

Aida Zafirah said...

aida pun baru je lepas makan chicken chop...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana