Korang ada dapat macam ape yang aku dapat ni ke?

Thursday, April 7, 2011

Assalamualaikum semua!


Holla. Ape khabar semua? aku harap semua orang dalam keadaa sihat walafiat selalu lah yerkk. 




Sebenarnya....




aku nak cakap yang cincin yang aku pakai selama ni dah patah. entah kenapa tiba-tiba die patah. sedih woooo. then ape lagi, aku pun menggedik-gedik dengan my boifee lah yang aku nak cincin baru. haaaaaaaaaaa. kan dah dapat dua bentuk cincin baru. hahahha!


ni lah dua bentuk cincin yang baru tuh. hehe. yang kanan tu boleh ukir nama kat situ. comel kan. butterfly tu my boifee yang pilihkan. hehehe

 nampak tak di tangan kanan aku tu aku pakai cincin. hehehe


Thank you sayang for the gift. I Love You!


Thank you for reading!

xoxo, ddy

2 comments:

kodok said...

muaha! best gile! <--jeles pulak aish.

[^_^]

Dayana Nasir said...

cantik butterfly tu!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana