Banjir. Masih tak surut.

Friday, April 1, 2011

Assalamualaikum!


Selamat pagi. selamat sejahtera semua. syukur ke hadrat Illahi dengan segala limpah kurniaanNYA dapat lah kita masih bernafas dan meneruskan kehidupan pada hari ini. Kepada yang sihat itu, bantu-bantu lah mereka yang dalam kesakitan itu. Kepada yang senang, bantu-bantulah golongan yang susah.


Bergandinglah bahu meringankan beban..




Tabah.




Hari  ni masuk hari ke - 3 banjir ni. ade kawasan yang dah surut, ade jugak kawasan yang semakin dinaiki air. yang pastinya rumah tempat kami sewa masih ada airnya. makin meningkat pulak tu. 


aduh. susahnya. bila lah boleh balik ke rumah and kemas rumah. sure ambik masa yang lama mawu bersihkan rumah kan. tak taw lah. Tabah je ni. tak tawu lah macam mana keadaannya barang-barang kat rumah tu. sebab kami pun tak balik-balik tengok rumah pun lagi. huuuuu






doakanlah atas kesejahteraan kami ya.




thank you for reading!


xoxo, ddy.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana