Sakti Futsal Second Edition!

Tuesday, March 29, 2011

Assalamualaikum!


Salam. salam. salam. salam. salam. salam yang merapatkan ukhwah kita seantero dunia. cewahhhh.


Pesta Futsal SAKTI Edisi ke-2


Jam 6 pagi hari ahad bermulalah sesi bersiap-siap. Demm. Mai aku nak habaq neh, pagi-pagi buta dah kena bangun dah sebab match dah start di pagi hari. Dah lah aku dah 3 hari tak tidor in total kira dalam dua malam lah aku direct tak tidorrr... gyla tak gyla lah kan.


Pagi-pagi dah kumpul kami teros ke Ferro Futsal Court USJ. Then melepak breakfast lah kejap kan. aku breakfast roti bakar and milo tarik. Dengan mata yang dipaksa untuk di buka, aku tetap teroskan kehidupan ini. ceh ceh ceh.


Breakfast time wif my boifee and others!




Then layankan jela gambar awek cun aka aku kat bawah-bawah ni ye. hehehe






Peace!

Peace lagi!

Memang bersemangat waja lah kan. Tengok jersey pun dah tawu dah kan. jersey Malaysia warna kuning yang baru beli malam sebelumnya. Semangat. Semangat.

Ini dia buah hati saya!

Dah dua tahun berturut-turut aku datang Pesta Futsal SAKTI ni. Hope tahun depan dapat datang lagi lah kan. and organizer, aku nak cadangkan neh, buat lah hari sabtu coz ahad boleh rest. huhuhuh.


Itu sahaja!

Thank you for reading!

Xoxo, ddy.




2 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ooo tidakkk tmpt jatuh lg d kenang...ni kn pula...

ohh ddy said...

@ anis : hahahhaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana