Old Town, New Me.

Wednesday, March 2, 2011

Assalamualaikum!


ape khabar semua yang berada di dalam wilayah strawberry? upss. bagaimana pula yang berada di wilayah anggur ka, watermelon ka, mempelam ka and segala buah-buahan seMalaya sekalian. wah! meletop u! 


saje mawu berkongsi sekeping gambar yang aku telah di 'tag' di muka buku aka facebook aku lol. hehehe. 


cariklah aku yang mana satu. hehehe


picture ni pun aku dah lupa akan kewujudannya. time ni time kat KMpH dulu. ni groupnye, Alumni KMph Batch 5 07/08 yang tag pic ni pun fasi aku time tu. wah! glamour nooo aku sampai fasi pun tak pernah lupa kan aku. kehkehkeh




Dalam masa setahun, sebulan, seminggu mahupun sesaat manusia boleh berubah kan. samaada menjadi lebih baik atau ke arah yang tidak baik. terpulang lah kepada individu itu sendiri. 


kepada sang kekasih, terima kasih kerana sentiasa menyokong aku and terima aku seadanya. 


Kepada rakan-rakan terima kasih kerana sentiasa memberi semangat. 


Dan kepada kawan yang makan kawan, GET LOST!! hahahahahaha (tadi macam baek je kan kat atas tu. hehehe)






itu sahaja.






Thank you for reading!


xoxo, ddy/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana