New Eyeliner For You To Try!

Monday, March 28, 2011

Assalamualaikum!




Hari ni aku mawu share pasal beauty tips lagi. kali neh pasal eyeliner. ya. eyeliner!


Bagi aku eyeliner neh amatlah penting bagi aku. sebab mata adalah aset yang penting buat aku. huuuuu. Kenapa? sebab aku sebenarnya memang lah suka pakai eyeliner pun. hehehe. So, now aku mawu bershare lah dengan korang semua ya.


Mula-mula dari dulu lagi aku dah pakai eyeliner dah. aku dah try banyak eyeliner dari pelbagai brand. Contohnya seperti dari brand Avon, Maybelline, Silky Girl and lain-lain lah. so, setakat ni eyeliner yang the best, berbaloi harganya and senang di dapati adalah dari rangkaian brand IN 2 IT.


IN 2 IT Eyeliner


Mula-mula aku pakai eyeliner yang pencil ni. for sure warna hitam lah kan. bagi aku eyeliner ni dah best dah coz tak mudah smear and tahan lama. serius! Harganya pun cuma RM 19.90. Berbaloi untuk korang cuba ya. :)


ini dia, In 2 It eyeliner.

Currently!


And sekarang aku tengah pakai liquid eyeliner ni lah. dari In 2 It jugaklah. ini jenis liquid pulak. Selepas banyak survey and testimoni, aku pun try lah liquid eyeliner ni. setakat ni, oke je. cantek jugak. lembut je brush die. and kalau korang mawu try ni, korang kena lah banyak bersabar and tekun ye time mawu pakai ni. Harganya pulak dalam RM 15.50 time aku beli tu. tapi bila kat tempat lain ada sampai RM 25.50. Pehhhh. cekik darah. so, korang kenalah pandai-pandai survey and compare kan harganya ya. heeeee


Soon!


Ini pulak gel liner daripada In 2 It jugak. aku belom try lagi. so, sesape yang pernah, dah pakai gel liner ni. silalah cerita-cerita kat aku ya. kot aku pun mawu try plak kan. heeeeeeeee






That's all. Selamat mencuba!




xoxo, ddy.





6 comments:

NiSha said...

in 2 it..Nisha pun suka eye shadow dia cantik..

Mizz Dayana said...

NIsha : owh. eyeshadow die ek? i tak pernah try lagi. huuuu. best ek?

Izatie said...

I lagi prefer pakai pencil eyeliner sebab tak comot. Kalau liquid ni pakai lame sikit mule la comot semua (or maybe i yg tak reti pakai). Hahaha.

Haruuta Chan said...

:O In2it pon ada gel eye liner ke??? T.T tak jumpa pon. Yang slalu jumpa brand KATE dengan Maybelline T.T . Dahla harga pon sakit mata *orz

Dayana Nasir said...

i pun guna in2it. mmg best! but yg gel liner tu comot bila dah lame. maybe sebab i have oily eyelid.

♥ LULU ♥ said...

gel liner mcm mane ek?ermm..kene try gak ni!hehe..mcm best je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana