Entah ke mana cinta itu hilang.

Wednesday, March 9, 2011

Assalamualaikum!

Saja aku mood jiwang hari ni. Banyak benda keluar masok dari otak ni. Mungkin terlalu banyak berfikir sampai buat badan ni tak sihat. *hati, silalah tenang.

Mungkin kerana terlalu berharap buat kan aku lupa yang semua yang dirancang tak semestinya akan terlaksana. Walaupun dah berusaha sehabis baik, mungkin tak cukup lagi usaha tu. Kena double triple up semua.

Benar lah kata orang. Dugaan dan ujian ini sesungguhnya mematangkan kita. Tapi, kuat kah aku mawu menghadapi dugaan hati ni? kukuhkah hati aku ni untuk tak merasa saket? *aku redha*

Cinta tu tak hilang, cuma kadang kala tersembunyi. Mungkin jua aku yang lupa untuk terokai. Aku cuma mengharap yang terbaek & yang ter paling sangat bahagia. *aku mahu bahagia*

Bukan harta wang ringgit atau kebendaan yang aku mawu, aku cuma mawu merasa bahagia sampai bila-bila. Aku mahu gembira kerana aku tak sekuat yang disangka. Hati aku lembut dan kecil. Bahagiakanlah aku. *kenapa tiba-tiba rasa nak menanges ni? Heeee


P/s : kalaulah aku ni lelaki, aku mesti jaga gf aku baek2. Aku gembira kan dia. Aku sentiasa ada saat dia berduka dan aku turut bahagia bila dia gembira.



' Sesungguhnya aku cinta kau kerana Allah. '



Itu sahaja.

Thank you for reading!

Xoxo, ddy.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

paesh azek said...

yang pergi silih berganti .
enjoy u life now !

http://aniesandyou.blogspot.com said...

tu cuma tanggapan kite je..apa yg kite rs je...

Biey said...

patah tumbuh hilang berganti.. yang pergi jangan dikenang yang datang jangan dihalang.. lumrah dunia yang macam roda..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana