Dari mata turun ke hati.

Tuesday, March 1, 2011

Assalamualaikum!


what's up people? and what's new people? hehehe. speaking lah pulak kan. hehehe.


hari ni memandangkan aktiviti melepak sahaja di dalam bilik berhawa dingin yang kuat bertemankan laptop yang dipinjam, aku pun dengan suka hatinya mawu mengupdate blog. (perlu ke aku cakap aku pinjam laptop Nek Cah? hahaha)

Dari mata turun ke hati.

black. mata macam Ju-On kan. hehehe

ini bukan cerita tentang cinta, ini cerita tentang mata. dari mata kau pandang, kau lihat and kau nampak. biarlah bagaimana pun peribahasanya, mata tetap yang utama. sudah lah. jangan mengarot. back to the main point. hehehe
hijau. 

sebenarnya aku cuma nak cakap je yang aku ni seorang yang bermata cantek! hahaha (sila muntah!) aku suka pakai contact lens walaupun aku tak rabun. kalau beli contact lens pun beli yang takde power. 

 grey. i loikkeeee.

bila time yang sesuai untuk aku pakai contact lens? 
bila time aku tak tidor, bila time aku tak drive. (kadang-kadang time drive pun ade pakai gak. tapi mata kabur-kabur lah pulakkan. hahaha) untuk pergi perjalanan jauh aku tak pakai lah, sebab konfem aku tidor membuta. hahaha! setakat kalau mawu pergi photoshoot, jalan-jalan boleh la kan. baru lah i cantekk meletop-letop nyahhh oiiii. hahahhahah.


black. black. 


haaaaaaaaaa. dah puaskan ushar awek cun. cukup-cukup lah buat masa ni kita cuci mata ya. hehe. lain kali kita layan lagi benda-benda yang lagi cute taw. hehehe


Thank you for reading!
Xoxo, ddy

6 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

yg penting dpt melihat..alhamdulillah

ecahqielah said...

ape plak nek cah? aduyaiii~ jatuh standard i.. huhuhuhu

♥ LULU ♥ said...

suka pakai lens ea?hehe
jom singgah kedai cntact lens lulu

http://www.facebook.com/pages/Kissy-doll-lense/183704481649222

singgah la..cuci2 mata...mana tau berkenan..hehe

ohh ddy said...

@ anies : yuppp. syukur dengan kurnia Allah. :)

ohh ddy said...

@ Cah : Bhahahaha!

ohh ddy said...

@ lulu : boleh dapat diskaun tak? hehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana