Anggur ohhhh anggur.

Friday, March 18, 2011

Assalamualaikum!




hello. hello. hello Malaysia! ape khabar semua? aku mawu cerita ni. mawu cerita pasal cerita-cerita hari belakang ini. hehehehe




Cerita ini sebenarnya kejadiannya adalah ketika cuti Chinese New Year hari tu. So memandangkan ketika itu kampung halaman aku mengalami beberapa masalah yang tidak memungkinkan aku untuk pulang ke kampung halaman. So aku pulang lah ke kampung halaman future-in-law aku. uuuuupppssssssssss. hehehehe.




Sebenarnya, pergi kampung halaman future-in-law aku tu sebab ade kenduri kahwen sepupu si boifee aku. wahhhh. aku jadi rajin uhhh. ye lah, kena lah rajin-rajin sama tolong-tolong kan. hehe.




Dalam masa sebelum majlis perkahwinan ni, kami-kami pun adelah pergi berjalan-jalan bersukaneka. pergi mana? pergi ke ladang anggur kat Sik, Kedah. Jum kita layan picture-picture aku ni ya. hehe




ini adik bongsu my boifee. cumel. pandai posing depan camera. hehehe




Di ladang anggur. anggur di bibir taw. kikikikiki




ini lah sebahagian daripada keluarga besar si boifee saya. hehehe




haaaaaa. ini pulak adek lelaki dan adik perempuan si boifee saya. heeeeeeeee




Inilah pengantinnya aka sepupu my boifeee. hehe. eh, pengantinnya yang belah kiri taw, bukan yang kanan neh. yang kanan ni aku la. hehe



So, setakat ini saje lah part yang ini yeah. hehe. lepas ni nak cerita-cerita lagi lah ye. banyak picture-picture dalam simpanan aku ni. kena godeh-godeh selongkar-selongkar dulu ya. heheh








Thank you for reading!


xoxo, ddy

3 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

kalu slh betul kan.. org kata mkn anggur ni panas.. mmm?

puteri ain said...

bahagia..seronok..:)

Mizz Dayana said...

best kan. pegi lahtempat ni. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana