Samseng!

Wednesday, January 5, 2011

Salam!

dekat bawah ini akan ditayangkan sekeping gambar samseng. so, sila takot dan jangan lupa bayar duit pampasan ya. hahaha!

samseng tak samseng lah gua kan. hahaha!

hahaha! apa macam mat? nampak tak gua yang stylo and fashion freak ni. korang ade berani tak mawu pakai macam gua tu? hahaha. sudah. sudah. tahun baru pun sudah bakal menjelma, so perangai segala haruslah menjadi lebih matang ya.

p/s : betul. saya sedang merindui kolej sudah saat ini. dan juga merindui kekasih hati. praktikal di Perlis sekarang sudah mula. wuwuwuw

Semoga berjaya!

xoxo, ddy

9 comments:

EB said...

Waalaikumusalam...
Waaa ada hati nak jd samseng ek..
Hehehe... Lawa neck tie..

Anisa Hang Tuah said...

wah.wahh

merindui kekasih hati..
call la beliau

iwan_dextrous said...

ampun bos...hihihi

Dextrous cyber life

♥ LULU ♥ said...

hehe...gengster perlis ea...

Irma A.Wahid said...

kamu di tag oleh saya

http://irm4blues.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

ohh ddy said...

@ EB : ganas tak ganas lah gua. bhahahha!

ohh ddy said...

@ Anisa : always do. hehehhe

ohh ddy said...

@ Irma : tq. :)

ohh ddy said...

@ Lulu : gangster sgt kan. hahhaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana