Pink Romantik!

Tuesday, January 25, 2011

Assalamualaikum!

Ape khabar semua? Anda stress? Anda tertekan? Mai sini aku share cerita tentang warna PINK yang menjadi kegemaran aku. Oke! Aku ni ganas & aku pencinta pink. Ya! Luar saya kuat, dalam hati banyak bungaaaaa. :)



Dalam sisipan akhbar UTUSAN, ada Mega. Pada bahagian megaMODE ade artikel 'Tangani tekanan di pejabat'. So, ade pasal warna mengurangkan tekanan di tempat kerja.

Ini dia cerita tentang warna PINK. :)


~ jika anda mengalami masalah sukar untuk tidur yang selesa di waktu malam, apa kata anda mencuba petua ini.

Hiasi bilik tidur anda dengan warna tersebut (pink). Kajian mendapati bahawa warna ini mampu mewujudkan suasana santai dan selesa. Suasana yang romantik! Yay!


Ya. Pink romantik. Saya romantik dan ganas! Hahaha





Itu sahaja.





Thank you for reading!


Xoxo, ddy.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

erinn kechiik said...

yg ni memng fav colour.. pink.. bilik rin pun pink.. pink sume lah hehehee

iwan_dextrous said...

alamak aih..x ske2..ahhahaha

Aida Zafirah said...

saya pun suka warna pink...:)

sharifahzakiah said...

suke wne pink :) cntek3 ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana