Terapi : pelihara haiwan peliharaan.

Wednesday, December 22, 2010

Salam!

Hello. hello. hello. ape kabar semua? jangan stress-stress ya. walau se-stress mana pun hidup ni, kita mestilah hadapinya dengan penuh ketabahan. cewaaaahhhh. so, hari ni ape kata kalau kita tawu salah satu tips untuk menghadapi hari-hari stress dengan haiwan peliharaan kita.

korang ade haiwan peliharaan tak?? ape kata kalau korang dapat kansatu haiwan peliharaan. tak kira lah binatang ape pun, asalkan halal dan tidak memudaratkan diri sendiri lah. jangan bela ikan jerung, singa betina or babi hutan sudah lah. hahaha!

haiwan peliharaan.

ape kata kalau kita bela hamster. maeu tak. cute mehh. :)

cute nye.

ini lagi cute. hahaha

olololo. keciknye die. :)

Sebenarnye aku dah puas dah bela hamster ni. siap dah beranak pinak dah. mula-mula bela memang semangat nak mampus. hari-hari mawu maen dengan hamster tu je. lame-lame dah malas, teros aku bawak balik umah bagi parents aku bela. naseb baek parents aku jugak pencinta haiwan jugak. hehe
inilah cage hamster aku. cute kan. pink taw. :)


So, korang ade bela ape pulak?? bestnye kalau dapat bela kucing kan. tapi kalau bela kuceng dekat hostel, nanti bunyik-bunyik pulak. hahahaha!

Thank you for reading!

xoxo, ddy

3 comments:

Hamizah Syamimi Supian said...

saya bela kucing! teehee. ala kicik nye hamster tu...rasa cam tak berani plak nak pegang..mcm fragile sangat..hehe..

Mizz Dayana said...

sape yang geli-geli mesti tak berani nak pegang n bela. hehhehe

cik_paan said...

eh2..comey nye!!!
haiwan comey2 memang kurangkan stress..

paan citer pasal jam loceng aneh, jom dtg bace!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana