Siapa cakap perempuan tak pandai tengok bola?

Friday, December 10, 2010

Salam!

Saya lah pengurus pasukan! sayalah si kecil di belakang itu!

jersy kami. :)

nampak kan bukti aku peminat bola sepak. hehe

jum kita cerita pasal bola! demam bola jum. oke. buat demam-demam bola sendiri. hehe. nak cerita pasal my favorite footballer lah. once. nak tawu aku minat sape?? mai sini aku bagi klu ye. orangnye berkulit hitam, tidak handsome, berasal dari negara Brazil. siapakah dia? teka teki ni. jawapannya....

RONALDINHO

zaman kecik beliau.

Dilahirkan pada 21 mac 1980 di Porto Alegre, Brazil. nak tawu lebih lanjut tekan sini.
nak tawu sejak bila aku minat dia? sejak aku menyedari dia ni tak handsome & ada skill hebat maen bola time kegemilangan dia tu. (aku kan tak suka lelaki handsome). aku ni bukan macam perempuan lain, suka tengok kehandsomeman player-player football tu dulu baru minat. bagi aku, dont judge it face by it face. hahaha! mengarot. btw, betol lah. sekarang takde player-player football laen yang boleh bertakhta di hati ku selain daripada Ronaldinho. yeah!

hahaha. ini lah dia.

tapi maaf Ronaldinho. aku terpaksa mencurangi dirimu kerana kini ku sudah ada teman baru yang bertakhta dihati lubuk sanubariku ini. siapa?

Robert Pattinson ku. 

hahahaha! layankan aje aku ye. urmmm. yang penting aku memang boleh jadi ketua sorak kalau tengok orang maen futsal. paling bersemangat. dah tak kira sebelah kanan kiri ade sape. mawu bersorak menggamatkan suasana je. takkan tengok bola senyap je kan. kalau sengap je macam duduk dekat kubur je tengok cina mati. rajin-rajin lah ajak aku pergi tengok bola ya. hahaha.

Thank you for reading!

xoxo, ddy


6 comments:

the daten here said...

ehe:)

semangat kuat berbola-bola

Mizz Dayana said...

aah. minat tengok orang tengok bola je. n buat kecoh tepi court. hhahahhaha. semangat kan. ehhehe

khairunnisa ♥ said...

caya lah ngan DD.. ^__^ orang giler bola gak sekarang ni -___- haha..

putERi-kAtEk said...

aik....comelnya dia....hehehe

ordinary89art said...

cayalah!!!

Mizz Dayana said...

hehheheh. semnagat bola. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana