Semut kembali menyerang!

Saturday, December 11, 2010

Salam!


wah! semut pun boleh jadi tajuk entry kan. mane tak nye tengah bengang ni. sebenarnya aku pun tak tawu lah sekrang musim ape. musim semut buat serangan ke? sebab semut berleluasa di mana-mana. pergi kenduri kawen ade semut, pergi kedai makan ade semut, dekat rumah pun ada semut. geram. geram!

adekah semut-semut sekarang sudah bermutasi? sebab bukan setakat gula yang dia hurung, bukan setakat benda-benda manis je yang dia hurung. dia hurung jugak ayam goreng, roti, nasik. haissshh. semakin demand semut-semut sekarang. hahahaha!

aku picit-picit jugak semut ni. !!

ape pulak pengalaman korang menghadapi masalah semut-semut ni?


Thank you for reading!

xoxo, ddy

6 comments:

ordinary89art said...

semut kaco time tido! huh!

hamzah ian said...

mkn je semut tu.. keh keh...

Anisa Hang Tuah said...

hobi saye mengira semut di dinding
hehe

Mizz Dayana said...

makan semut nanti jadi bodoh laaaaa. hehhehe

Mizz Dayana said...

hahhahahha. kira-kira semut ye. kira sampai pening. heheh

twinkle twinkle said...

semut suke curi makanan org -.-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana