Segmen Jom Berkenalan!

Thursday, December 23, 2010

Salam!


Kali ni tag untuk segmen berkenalan yang sebenarnye sedang berleluasa di sekitar arena blogging ni. cewaahhh. aku telah di tag oleh Cik Dya Helyka. thank you for tagging me. :)

jom kita penuhi kehendak tag ni. hehe

1. Apakah status anda?
Already taken by my boifee. hehe

2. Ceritakan tentang diri ?
- Aku suka tidur.
- Aku suka pink.
- Aku benci drive waktu-waktu jammed.
- Kuat berjalan, suka shopping & menghabeskan duit. hahaha!
- Aku anak tunggal. puas? (nak tawu ape lagi? haha)

3. apa pandangan anda tentang dunia belog?
Seronok bila dapat share banyak benda. Sharing is caring. :)

4. nasihat untuk blogger yang baru:
Ahaaaaaaaaa. aku pun baru jugak ape. hehe. nasihatnya adalah; gunakanlah arena berblogging ni di jalan yang betol. :)

5. nyatakan keunikan dalam blog?
Blog ni pasal aku, pasal ape yang ade dalam otak aku. so, itulah yang uniknya. sebab otak aku sangat unik. hahaha!

6. sampai bila akan berblog?
Sampai dah takde orang nak bace blog aku ni dah. (sob sob sob. ayat sedih. hahaha!)

7. tagkan kepada rakan-rakan anda;

itu sahaja. 

thank you people for reading! 

xoxo, ddy

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana