Saya mahu ini dari seseorang yang menyayangi saya.

Sunday, December 19, 2010

Salam!

hai gadis-gadis semalaya seantero sedunia sekalian, pernahkah kau bermimpi mahu kan sesuatu yang indah yang romantik walaupun kau adalah seorang yang berhati kental? jawapannya pastilah pernah dan mahu kan. sekental-kental hati kau pun  pasti ada juga bahagian yang lembutnya.

cinta itu boleh buat kau senyum ketawa menangis membisu kusut!

bagi aku, setakat ni aku rasa kalau aku dapat sekuntum atau sedozen atau sejambak bunga ros juga sudah memadai. bukannya aku mintak rumah bungalow sebijik, atau sebijik kereta mini copper, atau aku mintak jambatan emas dari Perak ke Johor pun. tapi kenapa sang teruna kadang-kadang tak mengerti bahawa hanya dengan sekuntum bunga ros sudah memadai untuk membuat hati si jelita itu bahagia dan gembira??

kenapalah susah sangat nak dapat benda ni ek dari kau.

perempuan kadang-kadang boleh jadi seorang yang sangat complicated dan kadang-kadang boleh jadi seseorang yang sangat simple. hanya dengan sesuatu yang simple, mudah dan murah juga sudah boleh buat seseorang perempuan itu tersenyum.


so, hai boifren ku. walaupun aku sedang buat kau kusut sekarang, aku cuma mawu kau tahu yang aku mahu sesuatu yang simple sebegini untuk buat aku tersenyum sepanjang hari. *kalaulah kau baca blog aku ni. haishhhh*


Thank you for reading this!

*aku merepek-repek sahaja.

4 comments:

kay yea said...

meh sini no.hp bf..bia sy tlg bitau..haha~~

Anisa Hang Tuah said...

insyaAllah mst dapat punye,,

Mizz Dayana said...

kay yea : hahahaha. banyak lah mau no fon die. heheh. tunggu die post je.

Mizz Dayana said...

yup anisa HT : kalau ade jodoh, ade lah kan. kalau takde nak buat macam mana. wuwuwuwuwu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana