Rentetan daripada kisah membenci boyfriend sendiri.

Thursday, December 23, 2010

Salam!

ini adalah sambungan daripada entry aku benci boyfriend, bila dia pergi holiday tak bawak aku sekali. so, kali ni kita nak lihat ape kah bukti seorang boyfriend tu masih mengingati girlfriend die saat die pergi becuti. hehehe.

nah! hambek kau ole-oke.
ole-ole dari Pulau Pangkor. comel gyla! for real.

itu lah ole-ole dari boyfriend aku. die pos dari Perak sampai ke Johor. sampai ke rumah akulah. sampai depan pintu rumah. naseb baek kau ingat aku, kalau tak aku bagi flying kick nanti. hahaha! yang pink tu aku punya. Tong stand for my boifee name, DD tu nama aku lah. sebenarnya ade lagi yang die belikan, ade baju. tapi malas lah ambek picture nye. yang picture dekat atas ni pun dari facebook boyfriend aku je. huhu

thank you my boifee sebab belikan aku ole-ole ni ya. laen kali belikanlah banyak-banyak lagi ya. hehehehe.



Thank you for reading!

xoxo, ddy.

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

huisshh

bestnye org ade pakwee
dpt ole2

Anisa Hang Tuah said...

huisshh

bestnye org ade pakwee
dpt ole2

Mizz Dayana said...

mujur die ingat. hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana