Perghhhh. pagi-pagi kalau dapat ni kan sodap.

Tuesday, December 7, 2010

Salam!

pagi-pagi buta ni saat mak bapak tak bangun lagi, saat semua orang masih menidurkan diri. perut ni krruuukkk krrruuukk menyanyi girang. owh! aku lapar. mawu turun carik makanan sure lah malas sebab sendi-sendi engsel-engsel badan ni tak berapa nak berfungsi lagi. hehe. so, berangan-angan jela dapat makan ape-ape ye.




Pagi-pagi teringin makan ni jela. nak makan roti canai ke nasik goreng ke, nasik lemak ke tak boleh.. gemokkkk nanti. hahhaha.

Thank you for reading.

xoxo, ddy

9 comments:

-hanyaaku- said...

takut gemuk?! ala makan je selagi rase nak makan.. hehee :D

Mizz Dayana said...

takot gemokkkk! hahhaha. dan sangat malas bersenam. hahhaha

sitihalisajai said...

sedapnya..
dah meleleh air liuq tgk gamba tu. ;p

Mizz Dayana said...

baru tengok gambar dah terliur. ni makin lapar ni kan. hahhaha

twinkle twinkle said...

huaa,,xsuke mkn bende ni pagi2,,nnty skit perut,,hehe

Mizz Dayana said...

owh. yeke twinkle2. i tak leh makan benda laen yg berat2 sangat. nnt lagi saket perot n rase nak terr beyak. hahha

purplelitto said...

Hu..honey star..sdapnye..pebret ni..hu..I boley makan satu kotak honystar skligus tanpa henti..hehe..

Mizz Dayana said...

tawu takpe purplelitto. sedap kan honeystar. manis2 camtu. macam makan snek je. heheh

IeDa_IsHiDa88 said...

Pagi xsuka mkn berat2... kadang2 xmkn lgsung... tggu tghari mkn..save ckit...hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana