My boyfriend & his new toy!

Friday, December 17, 2010

Salam!

saje nak share dengan korang tentang aktiviti terbaru boifren aku. selain daripada dia sebok menguruskan pusat snooker pagi dan petang. dia juga seorang yang sangat gembira saat ini kerana ada permainan baru. new toy lah tu. ape die??

haaaaaa. ini dia budak bertuah tu. 

fine! sure ramai dah ade toy ni kan. si boifren aku ni pun nak jugak. dah minat die, so aku beli lah toy ni. hehe. semoga dia berjaya lah capai ape yang die mawu tu kan. ape yang die mawu capai sebenarnya? die cakap saje-saje je mawu maen dengan toy ni, beli saja-saja je mawu simpan buat perhiasan. haha. habeslah aku, lepas ni kedudukan aku tergugat lah dekat kehadiran toy baru ni selepas sebelom ni iphone die tu. huhu.
harapan aku agar die gunalah & buatlah hobi die ni ke arah kebaikan. jangan lupa aku sudah. hahaha!
p/s : i need shopping a lot right now. yelah. lepas ni akan menjadi assistant merangkap model tak bertauliah untuk boifren aku. hahhahahha

Thank you for reading!

xoxo, ddy.

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

fuyooo
boyfie dpt baby
(:

Mizz Dayana said...

tawu takpe. baby baruuuuuuu. nnt i dilupekan. hehehhe

NadGorgeous said...

untung la you... hehehe
nak tanye, bape rm toy tuh?
sorry, saya mmg suke tanye harge2 nih sbb mau beli jugak, cewah.. hahah.. saje survey2... ;)

Mizz Dayana said...

hahhahahha. nad, pegi lah lowyat survey. hehhe

Panduan Bayar Online said...

jgn cemburu dgn toy tu huhuhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana