Kau hengat kau sorang je boleh jadi artis.

Wednesday, December 1, 2010

Salam!

Ini Nas Adila. pelajar pertama tersingkir time Akademi Fantasia 7 dulu tu. aku suka lah dia. dia cantek. tapi suara dia, aku tak tawuu lah pulakkan.

' i malu. i tersingkir awal. i kan artis, macam mana boleh tersingkir awal ni. sob. sob. sob. '

hehe. asyik cerita pasal artis je. ape pulakkan pasal artis sekarang ni. haduii. kau hengat kau sorang je boleh jadi artis? aku pun boleh jugak hape. haha

carik lah aku yang mana satu. koir beb. gua nyanyi beb. femes gua bbe. haha

sengih-sengih je lebih sebenarnye ni. haha


hey. aku pun boleh jadi artis jugak ape. haha. sudah sudah berangan aje. 


Thank you for reading.

xoxo, ddy

3 comments:

y@n@ M!B said...

ai jd artis kt karoke box je..kekeke~ =P

khairunnisa ♥ said...

my fav : number 2 ;)

Mizz Dayana said...

hhehehhe. itu pun seronok jugak. jum sama-sam karoke. hehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana