Jom cuba Maybelline BB Cream 8 in 1 benefits.

Thursday, December 23, 2010

Salam!


aku mawu kongsi sesuatu dengan korang. sebenarnya semalam baru pergi Watson membeli-membelah dan men'survey' barang. biaselah. aku ni suke ber'window' shopping dulu baru mawu membeli membelah. sekarang muka aku je mesti menapak dekat Watson dekat rumah aku ni. al-maklum lah, aku ni ade member card watson, sebab tu beli barang dekat Watson berbanding di Guardian. heeeeeeee.


Maybelline BB Cream 8 in 1 benefits.
actually aku memang sedang mencari bb cream, al-maklumlah setelah percubaan menggunakan bb cream Simply Siti tak berjaya kan. wuwuwu. so, sekarang aku nak try pakai new bb cream from Maybelline ni lah. nanti kita tengok ape efek dan kesan menakjubkan daripada produk ni ye. hehehe.


Maybelline BB Cream 8 in 1.

8 in 1 benefits.
1. more radiant
2. smoother
3. more even tone
4. improved clarity
5. more moisture
6. fewer line
7. better appearance
8. less redness

itu adalah 8 benefits nye. siap ade manual 3 steps how to apply and mencantekkan lagi wajah. so, ape lagi. dapatkan lah di pasaran sekarang. hanya dengan harga RM 22.90 jekkk. 

ZA Liquid Foundation
sebenarnye sedang berfikir-fikir jugak nak pakai ZA foundation ni. al-maklumlah aku pakai compact powder from ZA. so, sesiapa yang pakai ZA foundation ni, boleh bagi taw aku tak product ni best ke tak? perlu kan testimonial dari orang laen sebelum mencuba. hehehe.


Update 1 Ogos 2011 :
I dah stop pakai BB cream Maybelline tu sekarang sebab bila pakai BB Cream tu kulit i ditumbuhi oleh jerawat halus dan besar. Bagai cendawan tumbuh selepas hujan tu....

Thank you for reading! 

xoxo, ddy


13 comments:

Misa Sakura! said...

skrg sy tgh pakai elianto punye.. kalau dah try nnti cakap eeaa? sy pun terasa nak beli maybeline bila elianto ni hbs nnti!

Nurfatin Liyana said...

ZA punye foundation ok laa :)

Mizz Dayana said...

misa sakura : i tak pernah pakai foundation elianto. foundation elianto oke ke??

bb cream mybeline ni oke jugak. tak berminyak. :)

Mizz Dayana said...

liyana : seriously foundation za tu oke eh?? i mmg mau try haritu, tapi macam tak yakin pulak. tp za punya compact powder mmg best. :)

BLADE EDGE said...

salam...

saya just blogwalking. baru tahu pasal blog ni.

anyway kalo ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

happy blogging :-D

regards,
BLADE EDGE

Mizz Dayana said...

happy blogging blade! :)

Ain Atika said...

ehhh syok ke pakai ni?

Misa Sakura! said...

hehe bukan foundation. bb cream elianto. ok laaa.. cuma nak tau maybelline punya mcm mana . hheehe.

sjak pakai bb cream, mmg dh tak pakai foundation. wuwuw

Mizz Dayana said...

ain --- jum try pakai. hehehhe

Mizz Dayana said...

misa sakura : owh. silap tulis. bb cream. hehe. i before ni penah try pakai simply siti. time tu konfius mau pakai bb cream elianto or simply siti. lastly i beli n mau try simply siti punya. tapi end up dengan result yg tak best. ade side efek dekat muka i bila pakai simply siti. bb cream simply siti buat muka i kering. huhu.

yg maybelline baru try. semalam i pakai, oke la kot. takde side efek pun. :)

Aimi Razman said...

wah! i tk beli lg bb cream :(

Aimi Razman said...

wah! i tk beli lg bb cream :(

Mizz Dayana said...

aimi --- pegi dapatkan segera. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana