Hadiah perkahwinan ku yang pertama.

Monday, December 13, 2010

Salam!

jangan keliru, jangan keliru dan buat spekulasi cakap aku kahwen tak jemput korang. sebenarnya ini hadiah kahwen yang aku mawu mintak dari korang bila nanti aku dah kawen ya. jangan lupa belikan untuk aku ya. :)

ape hadiahnya??

SUZUKI SWIFT satu!

hahahaha! demand betul kan mawu hadiah Suzuki Swift daripada kawan-kawan. ahhh. peduli hape. aku mawu jugak! haha. sebenarnya aku mawu kereta kecik je, kalau boleh kereta Mr Bean pun aku layan je. tapi orang cakap susah jaga. so, aku mintak lah Suzuki Swift ni. and my boifee pun dah mula buat survey mawu belikan aku kereta ni. wah! harap-harap bukan cakap kosong je ye. haha

aku mawu warna kuning. cool! dari jauh dah nampak. 

warna biru ini juga saya suka. :)

silver tak nak lah. kereta sekarang pun dah silver. huhu

puteh juga nice! 

so, ini salah satu hadiah yang aku nak mintak dari korang ye. banyak lagi list mawu mintak. ceh! macam esok mawu kawen tu. gyla gatal. study pun tak habes lagi. hahaha

Thank you for reading!

xoxo, ddy

6 comments:

boan said...

hadiah blender sudah...haha

deAnza-wAnda said...

perghhh...swift siot!! rembat!!

- abdul hadi abdul muti - said...

yang biru tu nampak feminin.=)

Mizz Dayana said...

boan : oke. aku tunggu blander dari ko ye. so, budak2 laen hadiah laen pulak taw. nnt aku buat list. hahahhaha

Mizz Dayana said...

deanza wanda : ikotkan mawu kete mr bean je. hehhehe

Mizz Dayana said...

hadi : biru pun smart kan. but i want yellow!! hehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana