Contest Sayangi Mata Anda. kerana mataku sangat berharga!

Friday, December 10, 2010

Salam!

aku terjebak lagi join contest! kali ni contest daripada Encik Marhaen Kacak (kacak ke <-----ini statement mencipta kekalahan. hahaha!).


Bagaimana aku menyedari adanya contest ini? bila Encik Marhaen sendiri telah menjemput aku di shoutbox aku. menarek bukan? kira jemputan khas VVVVVIP lah kan ni (perasan haha!). nak tawu hadiah-hadiah yang diperjudikan dipertaruhkan dari sponsor kita iaitu Vision Care Optometry.

Hadiah-hadiahnya:

Tempat Pertama : Sunglass 'Polarized' Bernilai RM 399 + 3 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 268
Tempat Kedua : Sunglass 'UV Protection' Bernilai RM 159 + 2 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 268
Tempat Ketiga : Sunglass 'UV Protection' Bernilai RM 159 + 2 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 88 
* Pemenang Tempat Pertama Hingga Ketiga Juga Menerima Kad Previlage + Vaucher Diskaun 60% Vision Care Optometry
20 Penyertaan Berikutnya : 1 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 88 + Kad 'Previlage' + Vaucher Diskaun 60% Vision Care Optometry


Sayangilah mata anda. Pabila matamu, mataku jua. (ayat Encik Marhaen, nama ala-ala Maher Zain la!). Dekat blog Encik Marhaen kacak-kacak ni jugak ada menjalankan aktiviti soal jawab yang dinamakan sebagai "Soal Jawab Kesihatan Mata". kau soal, dia jawab. macam tu lah lebih kurang.

Aku pun nak ambek kesempatan di sini mawu tanya jugak. "Encik, berapa lama waktu maximum sesuai untuk mata kita online dihadapan skrin laptop?" (ayat risau sebab kuat online. hahaha!)

"Encik, online lama-lama mata boleh jadi macam ini ka?"

so, di sini aku mahu menyeru kepada kepada semua penduduk bumi agar anda perlulah menjaga kesihatan anda kerana mata anda sangat berharga!

p/s : Encik, saya mawu menang contest ni supaya saya dapat hadiahkan hadiah tempat pertama itu kepada boifren saya. kalau tak, dia mawu paw duit saya beli sunglass baru. sekian, harap encik pertimbangkan ye permohonan saya ini. (hahahaha! desperate punya ayat dowh. hahaha!)

saya mawu mata secantek ini. :)

Thank you for reading!

xoxo, ddy

2 comments:

Marhaen Kacak said...

salam..thanx 4 joining... dalam proses penghakiman..:P

syarat ke - 6 x perasan la kat blog ni...nanti check balik yer..:)

Mizz Dayana said...

ade tu. ncikk tak perasan kot. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana