Bila lama tak jumpa, ini lah perasaannya. korang pernah rasa?

Tuesday, December 14, 2010

Salam!

hari genaplah 1 bulan atau 4 minggu aku tidak ketemu sama aku punya kekasih hati. jarang aku nak cerita pasal hati dan perasaan dekat sini. cuma sekarang kerinduan melanda. yelah. sekarang kan tengah cuti sem, so masing-masing pulang ke tanah kelahiran masing-masing. aku selatan, dia utara. jaooohhhh woooo.

hey kau! aku rindu kau! (bajet gangster, padahal malam-malam nanges sebab rindu. haha!)

weh. bukan setakat sebulan ni, bukan setakat cuti sem ni je tak jumpa. tapi setahun woooo. wu wu wu wu wu. kenapa? sebab aku start tahun 2011 akan menjalani praktikal di hujung dunia. dekat Perlis. si boifren aku ni dekat Selangor jekk. gyla jaoh Perlis. entah ape ntah kat sana boleh dibuat function nye. haishhh.

sila bagi cadangan dekat aku ape aktiviti best dan menarek dekat negeri Perlis.

ini adalah peta Malaysia. korang nampak tak dekat mana kedudukan negeri Perlis? jaohhh.

Thank you for reading! 

xoxo, ddy.

7 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

tenang ja dok kat perlis taw..cuma panas skit ja..hehe

A.D.A.M. said...

Tmpat menarik ea? Gua kelam. :P

Mizz Dayana said...

wuwuwuwuwuwuuwuuw. perlis sangat jaoooooooo.

rieyana ynn said...

kg yana kat perlis...dekat gua kelam...;d

chittysarah said...

wow~~
dugaan bercinta ke??
lalalal~~

Mizz Dayana said...

yana : owhhhhh. boleh la jadi tour guide i kat sane ye. hehhehe

Mizz Dayana said...

dugaan. dugaan kan. wuwuuwuwuwuuw

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana