Bila aku bercerita tentang artis.

Saturday, December 4, 2010

Salam!

aku bukannya minat sangat dengan artis-artis ni. maksudnya takde lah taksub taksub sangat. kalau penyanyi tu aku suka dia sebab suara sedap, lagu-lagu pun best. kalau pelakon ti aku suka sebab dia pandai berlakon dan natural. fine. ape-ape aje.

aku suka Mizz Nina, suka dekat lagu dia lah kan.
memandang kan nama aku pun dah dekat-dekat macam Mizz Nina --- Mizz Dayana so jom cerita pasal Mizz Dayana eeh ehh ehhh silap. Mizz Nina lah. boooooo. :)

ini bukan Mizz Nina, ini JLo.

Mizz Nina pun sexy jugak. urmm. memang kena pose amek picture macam tu eh? nanti nak torai jugaklah kot-kot boleh jadi se-howt Mizz Nina dan seterusnya dapat bertunang dengan Noh Salleh. hahaha

Tahniah di atas kepertunangan korang. heee.

what ever pun kan. mana-mana artis pun, siapa-siapa pun kan kalau kita nak jadikan ikon biarlah ikut pada yang baiknya. jadikan dan amek contoh yang baeknya sahaja. yang baek kita jadikan tauladan, yang jahat kita jadikan sempadan. peace, no war!

p/s : baru balik kenduri kawen cousin aku tadi. sekarang kan musim kenduri kawen. save duit mak bapak aku tak payah bagi anak-anak makan. makan free dekat kenduri kawen je. hahhaha

thank you for reading.

xoxo, ddy.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana