Beautiful ke blog??

Sunday, December 5, 2010

Salam!

terkezut makk, nyahhh oiii. bangun-bangun pagi pukul 2.30 pagi ni dapat award beautiful award lagii uuuuu. opsss. opocot! gaya makk terkezut nyah oiiii. hahaha. sudah-sudah. jum kita teruskan.




Soalan 1 :  BERIKAN SATU NICKNAME UTK SAYA?
Jawapan :  (saya tu aku rasa untuk pemberi award ni)
               So, nickname dia Nanie.
Soalan 2 : Ucapan untuk pemberi award ni?
Jawapan : Thak you. :)

Soalan 3: Listkan 6 artis/band/group yang korang minat? 
Jawapan :
                1- Taylor Swift
                2- Paramore
                3- Lenka
                4- Kesha
                5- Yuna
                6- Miley Cyrus


Soalan 4: Bagi award ni pada  blogger yang lain

untuk semua follower lah aku tag. blog-blog anda semua cantik-cantik and beautiful in your own way. betol kan. ~peace


p/s : thank you kepada semua and kepada pemberi-pemberi award sekalian. silalah bagi saya award lagiii. :)

6 comments:

rieyana ynn said...

singgah sini jap...;d

Cikgu Fikri said...

huhuhuh..
mmg beautiful pown..
so, fiq nk follow blog ni..
hehehhehe.......

Mizz Dayana said...

rieyana ynn : jum jalan2 kat sini. :)

Mizz Dayana said...

thank you cekgu fikri. :)

Shafawi Hamzah said...

Beautiful blog hehe :D

hacker said...

http://simpleguy91.blogspot.com/

hye..lwatla blog sy..ad bnyk info mnrik tntg laki n pmpn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana