Aku pun penchenta kuceng jugak.

Wednesday, December 8, 2010

Salam!

mungkin korang jugak mempunyai kesukaan macam aku jugak. Contohnye seperti tiduuurrr selepas makan, makan sebelum gosok gigi (upsss kantoi hahaha!) Sebenarnya nak bagitawu korang yang aku ni seorang penchenta kuceng. mempunyai sifat kasih sayang sesama makhluk Tuhan, mesra alam mesra haiwan. hahaha!

bila tengok kuceng comel, mesti cakap "eeee comelnye, mai dekat sini mau usap-usap".

bila tengok kuceng kurap, mesti cakap "syuuuhhh. syyuuuhhhh. nyah kau dari hidup ku"

hahaha. bias gyla kan memilih. yela, ini bagi mengelakkan daripada terkena jangkitan kurap kutu tungau dan seangkatan dengan nya. Menjaga kebersihan kan dituntut dalam Islam. ngeeeeeee. :)

Budak lelaki cakap; "aku nak jadi kuceng tu". hahaha. naughty lah u olllsss. *sensored

Budak perempuan cakap; "aku taknak jadi kuceng kau. aku tak sanggup bermadu ramai-ramai". hahaha!

tenangnya dapat tidur sebegini. hehehehe

Vanessa Hudgens juga suka kuceng. saya juga suka. :)

Thank you for reading people. 

xoxo, ddy

15 comments:

iszieylyanziy said...

ouch,,,pencinta kucing,,i like

SUKA PELIK

Mizz Dayana said...

suka. suka. :)

twinkle twinkle said...

kecik molek kucing tu ;D

WunnyNiwaa said...

tak suka kucinggggg. suka tengok je. nak pegang serius geli. haha

Mizz Dayana said...

kuceng comel!! :)

Mizz Dayana said...

wunny : tolog. aku tawu ko takot kuceng. cakap geli pulak. hahahha

DeQdEq said...

suka sgt dgn kucing.....

nohfee said...

kucing memang comel. tp anak kucing je la... hehe

Mizz Dayana said...

aah. anak2 kuceng yg lincah maen-maen je comel. kalau bapak kuceng da tak comel. hahahha

Anisa Hang Tuah said...

woww
gambar 1st tu sgt woww
heee
nis suke kucing jugaaa

Mizz Dayana said...

kuceng juga punya nafsu! hahahha

A.D.A.M. said...

comelnye! :)

sini pun, sini pun.

Mizz Dayana said...

comel. :)

Amirrah Zawani said...

comel2nya kucing..
suka kucing jugak :)

Mizz Dayana said...

we cats lover. hahhaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana