Aku dalam masalah.

Sunday, December 26, 2010

Salam!

this few days rasa tertekan dan tension. mybe sebab cuti semester sudah nak habeskan. rasa tension sebab nanti dah tak dapat merasa bahagia bangun lambat, dah tak dapat nak makan masakan mak, dah tak dapat online dan menonton tv sampai lewat pagi, dah tak dapat rasa makan free macam kat rumah. huuaaaaaaaaaa. sedih bukan cerita saya ini. nampak dan dengar tak wajah kekecewaan dan ratapan suara ku ini. wuwuwuwu.

dan kesedihan ni bertambah-tambah bila saya terpaksa berhempas-pulas mengemas-ngemaskan barang untuk berangkat menjalani praktikal di negeri Perlis. jaoh dari keluarga, jaoh dari buah hati saya. wuwuwuw. saya sedih. *pack barang sambil menanges*

apa-apa pun saya berharap saya boleh kuatkan semangat. kerana saya ada JLU **** di sisi saya aka kereta saya yang akan sentiasa menemani saya ke mana sahaja saya berada. *baby, please be with me forever while i am alone. wuwuwuwu. (ayat untuk kereta sendiri)


Kuat semangat! chayokkk!

p/s : saya demam. :(

Thank you for reading!

xoxo, ddy.

11 comments:

Anisa Hang Tuah said...

perlis..jauh wooo

Mizz Dayana said...

bukan jaoh wooo. jaoh sangat yg giler.. wuwuuwuwuuw

fyda razak said...

ouh sabar ye. Be strong! Saya pun tgh stress sbb cuti sem dah nak habis :(

Aida Zafirah said...

jaoh tu...sampai perlis tu...btw, good luck ye...:)

SYAFIQAH / S said...

be tough dear :)

Mizz Dayana said...

fyda razak ---------------- yup. stress cuti nk abez. tp mawu cepat grad kan. ehhehhe

Mizz Dayana said...

aida zafirah --- jaoh kan. tq. smoga i bjaya d perlis dgn jayanya ya. :)

Mizz Dayana said...

syafiqah --- orait dear. b strong kan. :)

aNnE said...

la tahzan:)
hehe

makan ubat tau..hehe:D

JP Nurul said...

perlis jauh tuuu!!!

pernah praktikal gak kat sne...sonok gak...shopping2 kat pdg besaq!!hehe

-telordibasuh- said...

hmm perlis?mmg mintak kat sane ke?telor 10hb1 ni g pratical gak hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana