Siapa cakap Asean guy cute?

Friday, November 26, 2010

Salam!

siapa cakap asean guy cute? saya. saya. saya. saya. saya. (angkat tangan). cis! aku tampar kang baru tawuuuu. haha. tampar diri sendiri. yelah. aku mane pernah nampak or minat asean guy especially korean and japanese guy sangat cute. (bagi yang cute jela. yang dalam drama mesti pilih yang cute-cute je. reality tak tawu lah pulak kan. haha)

tengok mamat yang belakang tu. cute. suke. suke. suke. (gatai)

Benci. benci. benci. haha. memang lambat betol kan aku. baru sekarang mawu terhegeh-hegeh tengok cerita korean or japanese. coffee prince, boys over flowers je yang baru habes tengok. winter sonata, full house lagi lagi lagi ape ah? tengok. tajok tajok cerita pun aku tak tawu. haha. dah. dah. dah. abaikan. nanti-nanti aku tengok ya.

konfem kalau bawak balik kampung semua orang berkenan. haha.

aku pun dah cakap kat si boifee. dengarkan perbualan ringkas aku dengan boifee aku di dalam talian. hehe.

gf : u, u, u. i mawu pegi korea lah. mawu jumpe boifren-boifren handsome kat sane.
bf : pergi lah sendiri. carik lah sendiri. kalau ade yang nak lah. (ayat kejam. haha)
gf : oke. oke. tahun depan kita pergi korea ye. (semangat)
bf : tak boleh, tahun depan i nak pergi US. member i ajak sebab nak jumpa hot chick hot chick kat sane.
gf : phewww. kenapa u selalu nak lebih dari i? (gelak-gelak-gelak. hahaha)

nampak tak kawan-kawan semua. ini adalah perbualan yang ada unsur-unsur cemburu. haha. tengok. kan dah jeles. apelah aku ni. but i'm still nak kenal korean guy. please. please. please. please.




sudah. sudah. hoi. hoi. hoi. apesal lelaki-lelaki cute ni kat blog aku? (marah-marah sebab tak dapat kat aku. haha. )

thank you for reading.

xoxo, ddy.

2 comments:

hanabanana said...

diorang cute2. i baru balik dr korea. hehe :D

♥ Mz YuNsoRa ♥ said...

Saya minat sngat1002x! dgn KPOP and KOREA !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana