Saya di tag oleh Wunny.

Monday, November 29, 2010

Salam!

hari ni mawu membalas tag daripada Cik Wunny kita ye. she's taken okey. jangan menggatal mawu ngorat pulak. hahahaha. jom kita sama-sam menjawab tag ni yeee.


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
  • Ini mawu benda ke manusia? soalan tak jelas. haha. skip. skip.
2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
  • Tadi baru beli Garnier Oil Control Whitening Cream & Lip Ice. 
3. Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
  • Nak buat dekat padang golf lah. boleh tak? :P
4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
  • Ya. :)
5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
  • Dengan izin Tuhan, saya akan terus mencintai kekasih saya. *blushing*
6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
  • Uptown, Low Yat. hahaha
7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
  • Nota kelas boleh tak? haha
8. Apakah nama penuh korang?
  • Siti Dayana Ishak
9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
  • dua-dua. :)
10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
  • semua orang yang saya sayaaaaaaaaaaaaaaaaaanggg. :)
11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
  • Owh tidak. Ape guna beli washing machine kan. :)
12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
  • Mana-mana sahaja asalkan dengan orang tersayang. yay!!
13. Pilih salah satu, peluk atau cium? 
  • Nak dua-dua! hahaha
14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

Cik Wunny adalah :
  • Kawan terbaek saya dekat MRSM dulu. :)
  • Patner saya buat online shopping. hehe
  • Seorang yang sangat bersemangat-semangat. kami sama-sama semangat. hahaha
15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
benda??? alaaa benda tu barangan ke orang binatang pon boleh?
  • 5 je? tak cukuplah kalau mawu senaraikan pun. haha. skip. skip.
16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar
  • La Roux (Bulletproof)
  • Paramore (The Only Exception)
  • Lenka (Skipalong)
  • 3oh3 (My first Kiss)
  • dan baaaanyak lagiii. hahaha
17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
  • 30 September 1989.  (kantoi umur. haha)
  • Dekat RnR Restoren Jejantas. best gyla! :)
18. 5 orang blogger yang korang nk tag :
(bagi lebih pun takpe kan wunny? hahhaha. suka hati je.)




http://katakansuka.blogspot.com/







Thank you for reading.


xoxo, ddy


2 comments:

WunnyNiwaa said...

yg kau gi tag aku lagi ape pasal???? hahahahahah dah aku kena jawab balek. ecewah macam rajin pulak kan. thanxxx la sebab jawab yeeee :) yg skip tu tak aci dowwhhhhh

Mizz Dayana said...

hahahhahahhahha. oke lah tu kan. hahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana