Laman sosial twitter.

Monday, November 29, 2010

Salam!

Hallo people. apa khabar Malaysia? apa khabar semuanya. apa khabar orang kampung, lama sudah tak berjumpa... (nyanyi pulak. haha). hari ni aku mawu cerita pasal twitter. ape itu twitter?? kalau nak tawu pergi register sendiri dan explore it sendiri. cool.


Kenapa aku cakap twitter cool??

  • sebab aku pengguna blackberry, so setiap masa di mana jua aku dapat ber'twit-twit'. hehe.
  • sebab ramai artis juga ada twitter, boleh follow diorang dan tanya ape sahaja yang kau nak. naseb lah kalau diorang rajin balas, untung la. kalau tak, tak lah. haha
  • kalau artis-artis upload picture, boleh lah tengok. hehe.
  • ade gossip artis jugak di sini. sila follow ohbulancom. kaki gosip artis. haha
  • twitter free je.
  • senang kalau nak update status, luahkan perasaan, maki-maki orang sendiri, gossip-gossip dengan kawan-kawan.
  • boleh post banyak-banyak sebab takde lah malu sangat. kalau macam kat facebook tu setiap saat mawu update status memang ah macam poyo gyla lah kan. haha
  • boleh upload picture dengan laju dan terkini.
  • boleh follow orang luar negara jugak. (aku ade friend dari mexico, indonesia, korea, & macam-macam lagi)
  • lagi apa yaaa. korang explore lah sendiri ya. cool!

so, jom lah follow aku. 
http://twitter.com/mizzdayana 




thank you for reading.

xoxo, ddy

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana