Ketahui jantina laptop anda.

Saturday, November 27, 2010

salam!

hari ni aku ade buat benda baru. and baru discover satu benda baru. omg! terkejot. rupa-rupanya selama ni laptop aku ni jantan rupa-rupanya. malu. *blushing. hehe. tak sangke kan. dah la selama ni asyik depan laptop je. tido, makan, nangis tengok movie pun depan laptop. aduhaii. malu.



harap-harap die tak nampak part-part yang sensored-sensored tu lah ye. haha. merepek. laptop tak bernyawa lah. so, no worries. tapi segan jugak. haha.

so, kalau korang nak test cek jugak jantina lappy korang, silalah ke link ni (sila tekan) untuk mengetahui tricks yang die ajar. aku mawu buat tutorial dan ajarkan korang pun segan lah. tak pandai. haha.

selamat mencuba!

xoxo, ddy

5 comments:

Sofia Aimd said...

wah, it's a guy! haha. aku punye pempuan. tak sia-sia aku letak name die Arisa seblom ni ;)

Mizz Dayana said...

haha. aku punya pulak laki.. maluuuuu. hahaha. thanks for your trick tu. :)

Sofia Aimd said...

your welcome :)

AiDa AzRyN said...

Thanx 4 de info! :D

WunnyNiwaa said...

weh comel nye lappy ko ! nak ciom ciom je rasa : )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana