Black ohh black.

Friday, November 26, 2010

Salam!

black ohh black. ini bukan cerita pasal Black Mentor ataupun iklan Rain 'hitam nampak kemas, hitam menawan bla bla bla bla'. tapi aku mawu cerita pasal warna hitam. hitam black hitam black hitam black. same aje maksudnya, warna hitam and black juga same. haha.

aku sure, ramai yang menjadikan warna hitam sebagai warna kegemaran. antara sebab-sebab warna hitam jadi pilihan adalah :

- bila pakai baju warna hitam nampak kurus. (yela. dah gelap semua. semua keliru mane badan kau, mane satu baju kau)

-kalau kotor tak nampak sangat. (kalau warne puteh sure nampak gyla)

-senang nak mix and match. (contohnye ade satu baju warna hitam kau pakai tiap-tiap hari tapi dengan berlainan shawl, mesti orang ingat kau tuka baju tiap-tiap hari la. haha. tapi aku tak lah seterok mawu buat macam ni kan.)

-hitam nampak ranggi. (hitam smart la. cool.)

-bla... bla... bla.... korang tulis la sendiri ikot kefahaman korang ye. hehe.


nice, simple dan ranggi kan. suka. suka. suka.

korang mesti nak pakai macam ni kan. kalau malu takot terlalu menonjol, pakai lah warna hitam je. cool lah. (aku suka menonjol. nak warna merah warna kuning warna pink. wow!)

dan ini juga howttt.


aku suka hitam. hitam howttt. 

xoxo, ddy.

1 comments:

Amira Anorah said...

ohemmmgee...
yang last tu cantik..
tapi kalau terpeleot..MALU~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana